Denk jij dat jouw juridische klant geen REVIEWS wil geven?

Denk jij dat jouw juridische klant geen REVIEWS wil geven?

Wist je dat 40% van de aankomende klanten van een advocaat, ZOEKT NAAR een REVIEW over die advocaat?
Waarom zie ik dan nog zo weinig reviews op websites of internet? Omdat advocaten vaak denken dat klanten geen review willen geven. Maar geen reviews op jouw websites of internet is een gemiste kans om prospects ervan te overtuigen dat ze zaken met jou moeten doen. Want wat bestaande klanten over jou vertellen, wordt als betrouwbaarder ervaren dan wat je over jezelf zegt.
Wat kun je doen om aan GOEDE REVIEWS te komen?
Over de inhoudelijkheid van de zaak zullen klanten niets willen zeggen, maar dat wil jouw prospect ook helemaal niet van je weten en heb je dus helemaal niet nodig. Vraag jouw klant om een review die gaat over SUBJECTIEVE FACTOREN die jouw aankomende klant belangrijk vindt om van je te weten, zoals (bron: FindLaw’s 2017 U.S. Consumer Legal Needs):
- Snelheid: 26%
- Gevoel van vertrouwen: 29%
- Gevoel van eerlijkheid: 24%
- Gevoel van empathie: 22%
Ja, ik weet het, lastig voor inhoud gedreven advocaten maar stap even uit de inhoud en kruip in de huid van jouw klant. De meeste van jouw klanten willen bijvoorbeeld best vertellen dat je snel terugbelde, in niet-juridische taal met hen sprak, inlevend bent en snel schakelt. En dat is wat jouw prospect o.a. wil weten en wil kunnen vinden op jouw website/internet.

Zullen we samen een afspraak inplannen?
Wil je weten of ik de juiste marketeer ben?
Tijdens het kennismakingsgesprek brainstormen we 1-op-1 online of telefonisch over de marketingvraagstukken waarvoor jij een adequate oplossing zoekt. De sessie levert je nieuwe inzichten, vruchtbare ideeën en een praktisch toepasbaar stappenplan (inclusief instructies) om doelgericht resultaten te boeken. Waar wacht je nog op?