Klantgerichtheid: de lessen die elke organisatie kan leren van het meest patiëntgerichte ziekenhuis van NL

Klantgerichtheid: de lessen die elke organisatie kan leren van het meest patiëntgerichte ziekenhuis van NL

Customer focused, de klant centraal stellen of customer centricity. In de zorg heet het patiëntgerichtheid en is het Alexander Monro Borstkankerziekenhuis met een gemiddelde beoordeling van 9,5 de koploper als het gaat om de patiënt centraal stellen. Dit is wat jij daarvan kan leren, OOK ALS JE NIET IN DE ZORG ZIT.
De fundamentele principes:
• Kies om zelf gekozen te worden: doe 1 ding heel erg goed
• Vraag jouw klant en speel daar op in
Het hele artikel lees je hier.

Zullen we samen een afspraak inplannen?
Wil je weten of ik de juiste marketeer ben?
Tijdens het kennismakingsgesprek brainstormen we 1-op-1 online of telefonisch over de marketingvraagstukken waarvoor jij een adequate oplossing zoekt. De sessie levert je nieuwe inzichten, vruchtbare ideeën en een praktisch toepasbaar stappenplan (inclusief instructies) om doelgericht resultaten te boeken. Waar wacht je nog op?